Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

lørdag den 19. maj 2012

sun and rainy days in rubber..

når solen er fremme, som den var i går, skal den nydes...-kan slet ikke holde ud at være indendøre når de varme stråler kaster energi, og suger den derfor til mig hele dagen lang..

hvilket man så også tydeligt kan se resultatet af idag, med de permanente solbriller jeg nu har i mit ansigt...heheeej...

idag er det indevejr..-jeg kan dufte regnen er på vej..
Jeg er på besøg hos Mambi i skoevn, og vi vil inden længe trække i gummistøvlerne og tage Chloé med en tur i skoven..

-jeg er super glad for søde mine pastel lyserød Ilse jacobsen gummistøvler,

 men sys nu disse er ret så fede også...

kan godt lide at mine IJ er mere søde og casual, hvor de nedenstående, som er fra burberry, kan bruges til et mere kantet, skarpt eller konservativt look..




I WAANT :)
begge par kan købet på http://www.net-a-porter.com her og her

hvilket par synes i er fedest?

2 kommentarer:

  1. Wow, en sød og personlig blog!
    Jeg er blevet fast læser nu og håber at du vil gengælde :-)
    Knus Trine
    www.trinelikesfashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. hej trine :)
      wuhuu- min første faste læser ;) men vidst også meget fair ikke at ha fået før når der ofte r et par mdr mellem indlæg ;)

      men tak, og jeg kigger meget gerne forbi din :)
      love og god dag til dig

      Slet