Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

søndag den 27. maj 2012

born and raised - and then... BYE BYE

Jeg passer paradiset for Fiffi mens han er i Canada og lege robin hood.
Hvilket er super skønt, for med følger bil og ro med sol i parken til at læse op til eksamenerne..

men også en del arbejde...
han har 11 (!!!!) hunde..
De 3 er voksne og de resterende den enes hvalpekuld...-god dammit det tager meget tid..
- bare dét at komme over og skifte vand, føles som en bestigning af Mount Everest, med 8 små lapper hvalpe hængene i benene på den blå thermo kedeldragt jeg er nød til at iføre mig udover mit eget tøj, for det ikke blir ødelagt..
(jovjov, det et kønt syn at være på landet) :p











Nu er de blevet 10 uger, og er så småt begyndt at komme ud til deres nye hjem...
én blev hentet sidste weekend, og i går var det lille Luna´s tur..
Og selvom hun ikke er min yndling, måtte jeg alligevel knibe en tåre som hun sad der i bilen på skødet af sine '"nye forældre" og skulle vinke farvel til sin familie og alt hun nogensinde har kendt.. tud tud tud
jeg har det nok lidt for meget med at give dyr tanker of følelser de nok ikke har.. men.. sys sgu det hårdt..
jeg gruer stadig for d. 31. hvor min yndlings- den grimmeste, men sødeste i kuldet- skal væk...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar