Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

torsdag den 15. december 2011

oki... selvom jeg sidder her, mega frustreret over jeg kun har fået skrevet 4 sider ud af 15 på min SSO, og det hele er redegørelsen, som egentlig slet ikke skulle fylde så meget, har det faktisk været en god dag...

Min tlf ringede lidt over ni i morges, med min mor i den anden ende af røret: " er du vågen min Bambi, og gir the hvis jeg kommer med hjemmebag (uden gluten til miiiig-awwwww) inden længe.."

OM jeg var!! mig i tøjet, og op og tænde lys..



efter et par hyggelige timer med morgen hygge og snak kørte hun videre på julegaveræs, og jeg igang med SSOEN.
kender i dét..- man synes man har rimelig godt styr på hvordan man griber en opgave an, men når man så sidder der, og et tomt (open office min popo) stirrer én tilbage i ansigtet, er man bare ligeså blank som det skide open office dokument... anyways... det blir jo altid godt i sidste ende..

Til aften kiggede den bedsteste far i heleste verdenen forbi, og reddede min husleje som er to do imorgen...

HURRA for at være voksen og på SU..!

og for d skal passe rigtig godt på ikke at have penge til husleje^^^^(der er HELT SIKKERT en god forklaring!!) kom den rareste postmand med mine nye super fine rå vinter støvler-
 iiih hvor jeg glæder mig il at breake dem in!! :p

Nu vil jeg hoppe i seng med mad men, og blive endnu mere oplyst om kvindeidealer i reklamebrachen fra 1950´erne og op (mit SSO subjekt...)

LOVE



Ingen kommentarer:

Send en kommentar