Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

fredag den 18. november 2011

starter weekenden med tøjkrise...

-som ikke just blir mindre af at festivitasen blir sendt live fra et tv-studie på Amager...
Regner dog ikke med jeg får brug for danseskoene... -det lader jeg de professionelle, og celebsene om i semifinalen af vild med dans... ;) Egentlig er mit humør ikke til at skulle ud, men jeg er blevet inviteret og fået billetten foræret, og så skulle man da være et skarn at melde pas..

Tror jeg ender med en kort beige blondekjole, løs assymetrisk cardigan, sorte strik strømpebukser og styler det op med mit gamle rolexur med patina, rosenhalskæden guldperleøreringe, og andre smykker i samme stil.
For at gøre det lidt råt breaker jeg mine nye peeptoes, som jeg købte for nyligt på studierejse i Berlin, in..- de er i beige ruskinds-lignende stof med nitter på hælen..

Min baby skal på overnatning, og overforkæling, hos farmor, så forventer en hund hjem senere på weekenden, som er vokset til dobbelt størrelse ;)

god weekend
LOVE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar