Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

onsdag den 23. november 2011

...



havde en dejlig tur i københavnstrup i går med en brumbasse.. tandlæge på frederiksberg, på kirkegården i humlebæk, og ude og kigge på lejligheder...
Jeg håber at blive optaget på KEA i efteråret, og er derfor på udkig efter lejlighed i indre by- øbro, eller frederiksberg... - på et su buget er det noget med at være kreativ, og i god tid...

I aften er jeg taget til min mor på landet. i skoven og hygge.. efter en hektisk dag, de sidste med lidt feber, er der nu intet som knitren i pejsen, levende lys og en skøn kop kaffe. På landet hos mambi blir jeg barn igen :)
Om en mdr og en dag venter min første juleaften, lille juleaften, som jeg, som skildsmissebarn, hvert år holder med min far, fiffi.. sikke tiden går, synes lige det har været jul...

ønsker alle en skøn aften i stearinlysenes skær <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar