Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

tirsdag den 12. juli 2011

there is a first for everything...

Jeg tror det, i sin tid, var selveste Carrie Bradshaw, der fik vores alle sammens øjne op for blogging..
-Only, then, it was in the news paper... Anywaaays, jeg synes selv at det er sjovt at følge med, på tryg afstand, i fremmede menneskers liv, interesser, livssyn, mode, mad, m.m. via blogging, og blir ofte enormt inspireret. Så, nu har jeg besluttet mig for selv at bidrage på bedste vis...



selvom solen kun titter frem et par dage ugenligt, viser kalenderen Juli..- det betyder, for en studerende som jeg, SOMMERFERIE!
I år har jeg ingen faste planer lagt, i modsætning til de sidste mange somre som har budt på arbejde, arbejde, bla. som au pair sidste år. Så, jeg øver mig derfor på mit nytårs fortsæt om at "tage en dag af gangen" og være mere spontan og impulsiv - hvem ved, hvis su´en tillader det, finder jeg måske plads til en afbudsrejse, eller en lille "fast sommerluving´"....
Inden da er der en masse fødselsdage, inkl. min egen, der skal holdes, en gammel skole reunion, og, forhåbentlig mere sol og dejlig dansk sommer hygge, med mine skønne veninder, venner og familie.

Chloé, min baby, på stranden til aftenhygge sidste uge med Cris..

 
Hector, som er min mor´s hund, og chloé´s bedst ven, holder øje med livet på landet fra sin seng

Dagens høst fra, far fiffi´s, moreltræer..

Idyl hos, mor mambi, på landet


Velkommen,
og de bedste sommerønsker for jer alle !
love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar