Om mig

23 årig single pige, bosat i provinsen med sin lille hund, i en lille -altfortøset,men "hvornårskaldetellersvære" lejlighed. Hang til alt det gode i livet, en sucker for skæbnen og de gammeldags dyder. interesserer mig for sund livsstil, med hang til det alternative, boligindretning, fotografering, tøj, mode og alt der ellers hører til at være "pige". Maler,laver smykker, og fotograferer på livet løs.- og æææælsker "tingeltangel-markeder", med alt man egentlig ikke har brug for, gode tilbud og noget med historie ikke alle andre har. Derudover er jeg velsignet med en krop der ikke tåler gluten og for meget raffineret sukker, så lækre opskrifter på sådan mad vil jeg dele. elsker min lille hund, min familie, og mine fantastiske venner og veninder, som er der for mig på både regn, og solskinsdage... enjoy- love, Bambi <3

onsdag den 13. juli 2011

at blive taget på sengen..

Kender i det når man blir taget på sengen... Litterally speaking..
- "The flu" har sneget sig ind på mig, og feberen holdt mig længe i drømmeland, så da det pludselig bankede på døren, var det en noget ør mig der tumlede ud af sengen..
Da jeg besøgte mig kære fader i weekenden på hans land-sted, fandt jeg et fint gammelt lille bord jeg straks så stå så fint foran mit køkkenvindue med vintage stol med det grønne/beige vævede stof foran..
jeg elsker at indrette, og har egentlig alt for meget i min lille lejlighed, men alle mine gæster bemærker altid at det netop er denne personlige stil der gør det hyggeligt, og at man ikke er i tvivl om at Bambi bor her..
Anyhow...- drømmeland eller ej- der stod min Fiffi udenfor min dør, med bordet.. :p

                                                               mit fine "nye" bord, 
                                                    som passer perfekt til min køkkenvindues plads 


Heldigvis er Chloé hos sin "bedstemor" så jeg slipper for at skulle dresse up og ud med hende..-det er ulempen ved at bo midt i byen..-så snart du ligner lort og går udenfor en dør møder du ALLE dem du bare ikke har lyst til at ligne lort overfor..
Og Ulla, min sødeste bedsteste veninde, har skrevet om jeg mangler noget, så jeg vil "cuttle up" med min sygdom og bruge dagen på min sofa, med Brody (The Hills), eller Carrie og pigerne (SATC) som selskab...
Det danske sommervejr tillader mig det, for fra min sofa kan jeg, udenfor vinduet, se regnen sile ned...
- Grøn the, stearinlys og dyne på sofa... så kan "flu´en da ikke trives længe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar